Macskarém

Macskarém esete a Földön.

Friss topikok

  • Tomi - a butafiú: Csákó Macsesz! Teljesen egyetértek ezzel az írásoddal! Azért ez az orszáhg annyira nem rossz., sz... (2008.07.06. 13:16) Magyarország szégyenfoltja

Linkblog

HTML

Ahogyan járom...

2009.08.10. 00:02 | vauvauvau | Szólj hozzá!

Taxisként ahogyan járom ezt a várost nap mint nap, egyre jobban hányingerem van tőle.

Mocskos, szemetes, tele van graffitizve, a koldusok csúsznak-másznak a belvárosban. Az egész egy balkáni nyomortelepre hasonlít, az itt-ott előforduló őrzött lakóparkok és egy-két utca kivételével.

Min változtatnék, ha én lennék az illetékes? Úgy is annyi a munkanélküli, hát kötelezővé tenném, hogy az utcákat takarítsák, virágokat ültessenek, a kutyaszart összeszedetném, a falakról ezeket az okádék krikszkrakszokat lesikáltatnám- és akik ezeket újratermelnék súlyos tízezrekre megbüntetném, ugyanis az a meggyőződésem, hogy ha már a magyar társadalom többsége szegény, létminimum alatt él, ha már az átlagéletkor 65 év körül mozog, ha ebben az országban a legnagyobb a rákos halálozás aránya, akkor legalább a lakókörnyezet, az utcák legyenek rendezettek. Tudom, ezt lehetetlen.

Az a véleményem, a magyar emberek többsége piszkos, a rendet nem szereti, ami szerintem a lehetetlen kilátásokra vezethető vissza. A magam példájából tudom, amikor tartósan munkanélküli voltam volt hogy nem fürödtem mindennap, és nem érdekelt, hogy néztem ki.   Most gondoljuk el, a cigányokra, a hajléktalanokra mi jellemző. Mindenki nyomja le őket, saját maguk sem akarnak változni, ezért egyre jobban csúsznak lefelé.

Tegnap 3 viszonylag jól öltözött cigánysrác szállt be hozzám a kocsiba. Gondolkodtam, elvigyem-e őket, de a végén a pénztárcámra való tekintettel igent mondtam.

A végén fizettek, ami már egy jó dolog és azon gondolkodtam, tán túlzottan előítéletes vagyok... Mielőtt kiszálltak, egyikük megkérdezte: Főnök úr, magáé ez a telefon?

Mondom, nem. Erre megszólal a haverja: Jaj, hát ez az Icáé, a diszkóból, véletlenül nálunk maradt!

Miután kiszálltak eltelt pár óra mire hallom, keres a diszpécser: Nem találtál telefont a kocsidban? Az egyik korábbi utas visszatelefonált. Ő pedig gondolom azt gondolja, én nyúltam le...

Nem könnyű manapság taxisnak (sem) lenni. Alig keresek valamit, a kiadások, költségek növekednek, és azt gondolom, nincs értelme az egésznek. Egy hete betörték az autóm ablakát, mert a GPS tartóját fent hagytam. A GPS nem volt a kocsiban, nem vagyok hülye. 

 

Egy olyan országban szeretnék élni, ahol  a GPS-t  fenthagyhatom éjszakára.

   

 

 

 

   

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macskarem.blog.hu/api/trackback/id/tr61299370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása