Macskarém

Macskarém esete a Földön.

Friss topikok

  • Tomi - a butafiú: Csákó Macsesz! Teljesen egyetértek ezzel az írásoddal! Azért ez az orszáhg annyira nem rossz., sz... (2008.07.06. 13:16) Magyarország szégyenfoltja

Linkblog

HTML

Magyarország szégyenfoltja

2008.07.06. 03:35 | vauvauvau | 2 komment

Ma voltam a Meleg Méltóság Menetén- csak oldalról követtem az eseményeket.

Minden tiszteletem azoké a bátor embereké, akik a kordonon belül vonultak végig.

Az ő cselekedetük példamutató és örökérvényű marad mindörökre. 

A náci csürhe már az induláskor megmutatta primitívizmusát, majd az Oktogonnál folytatta.

A Hősök terénél pedig a díszburkolatot felszedve a rendfenntartó erőket vette célba.

Többen megsérültek. Autók égtek el. A habzó szájú csürhe pedig hangosan skandálta ocsmány rigmusát.

Szégyen, hogy 2008-ban ez megtörténhetett.

Nem akarok ilyen országban élni! Nem akarom, hogy ezek a primitív fasiszták az egyszerű, hülye embereket még jobban szellemileg lehúzzák!

Éjszaka -mint már korábban elhatároztam- razziáztam autómmal. Nem akarok mindennap égő bárokat- szóval elindultam.

De amire Gergényi nem volt képes, a mostani főkapitány véghezvitte: az összes melegbár előtt helyszínenként körülbelül 40 fő rendőrrel éjszaka is jelen vannak.  Így akadályozva meg a terror folytatásának lehetőségét.

Köszönöm a Rendőrségnek ezt a gesztust!

Van olyan bár, ahol biztonsági őrök is portyáznak.

A kurucinfót széttorpedózta a titkosszolgálat.

Szóval jobb hangulattal fekszem ma le, mint 2007 Gay Pride-ja után.

Fel kell készülnünk a harcra és nem szabad feladnunk! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macskarem.blog.hu/api/trackback/id/tr18555360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter NYC 2008.07.06. 05:41:41

Teljesen egyetertek. SZEGYEN az ami abban a balkani orszagban folyik amit ugy hivnak : Magyarorszag.

Tomi - a butafiú · http://tomika.blog.hu 2008.07.06. 13:16:51

Csákó Macsesz!

Teljesen egyetértek ezzel az írásoddal! Azért ez az orszáhg annyira nem rossz., szerintem.:)
Te is írtad, én is írtam...ez csak egy nagypofájú törpe csürhe, akiknek a megfékezése, végre megkezdődött! Csak így tovább!

süti beállítások módosítása